Treceți la conținutul principal

Recunoștință! Recunoștintă! Recunoștință!



Buna dimineața!

O nouă zi binecuvântată pe pământ dar și în ceruri!



De ceva timp s-a deschis o poartă mare pe frecvența recunoștinței.

Am accesat-o de mai multe ori pe parcursul timpului, dar cum totul vine și trece așa s-a întâmplat și cu acest câmp.
În aceasta perioadă magică în care suntem ( mereu pe o octavă superioară) s-a întâmplat un fenomen care m-a motivat să scriu acest articol.
Totul se repetă însă de fiecare dată pe o nouă frecvență ( energia fractalilor).
În mod natural scriu doar când sunt inspirată și vreau să transmit acea inspirație.

Trăim pe planeta emoțiilor (evoluția se face prin emoții) pentru că Mama Gaia conține  70% apa și corpul uman (locuitorii ei) la fel.

Mai mult, în această perioadă suntem în Trecena Mayașă a Apei ( Muluc) care scoate la suprafață cu mare intensitate multe din emoțiile acumulate în corp spre a fi transcense.

Ziua de astăzi ( 23 mai 2017) este extrem de șamanică deoarece este Jaguar pe tonul 6 simbolul cel mai puternic conectat cu toate sursele pământului și care susține acest proces de vindecare.
În starea de recunoștință prin propria percepție am conștientizat că emoțiile pot fi înțelese cu totul altfel.
Schimbă-ți percepția și îți schimbi viața!
Se potrivește cu contextul :)

Întrebarea mea in general asupra multor aspecte ale vieții era: de ce?
De când practic aceasta stare a recunoștinței întrebarea prinde alt contur și atitudinea este cu mult mai diferită.

Dacă ne gândim un pic asupra vieții ne dam seama ca am venit aici să experimentăm tot felul de emoții și prin ele să evoluăm către un alt nivel superior față de tot ceea ce am trăit până în acest moment.
Ca atare, când avem diverse întâmplări ale vieții în care experimentăm tristețea, dezamăgirea, frica, debusolarea și multe alte stări când le trăiești din starea de recunoștință totul se manifesta natural.

Exemple simple de la un comentariu negativ, a merge la o întâlnire și persoana cu care urma sa te vezi nu ajunge, etc m-au motivat sa-mi dau seama următoarele aspecte:
Înainte ma enervam (cum sunt o persoana cu mult foc în structura) însă acum nervii s-au calmat, a apărut starea de centrare ( o liniște profunda care nu se poate explica în cuvinte) și gândul că  înțeleg emoția ( nu ma mai sperie).
Daca acea persoana venea nu mai trăiam această emoție ( care era  necesar să o transcend ) și din câmpul recunoștinței am simțit bucurie în loc de tristețe.
Ceva de genul: Această emoție nu o cunoșteam! Acum o cunosc!!
Sunt recunoscătoare profund acestei situații create, așa am simțit emoția ei și am integrat-o în interiorul meu.

În fiecare dimineață aduc recunoștință vieții, mamei pământ, mie, corpului meu, celulelor din corp, familiei mele.
După fiecare situație neplăcută aduc recunoștință acelei emoții că există și așa o înțeleg și integrez în corpul meu.

Observ sincronicitățile din viața mea mai ușor prin secvențele numerice, prin ceea ce Cer Divinului, prin oamenii, situații și evenimente.

Cere și ți se va da!

Metode sunt foarte multe, de a trai, în câmpul recunoștinței iar pentru fiecare om modalitatea de aplicare este unică.

Contextul în care suntem acum cu atâta acces la cunoaștere, susținere energetică din planurile superioare dar si susținerea care o avem în planul fizic al Mamei Pământ ne permite sa aducem în noi mult mai ușor vindecarea, ne permite sa devenim desăvârșiți și într-un final Co-creatori!!

Viața este formată dintr-un un lung sir de sincronicități!
Și toți formăm un puzzle în acest joc.
Valul nu ''prinde'' oceanul, este una cu el!!

În Călătorie constă  farmecul nu în destinația finală.
Pentru că la un moment dat, acum sau peste 10 vieți, tot în acel punct ajungem:  Destinația Finală.
Mai bine  să ne bucuram de călătorie, să trăim prin puterea Lui EU SUNT și să fim una cu VALUL, una cu CREAȚIA.

O nouă zi,


o nouă binecuvântare!

Toate bune!!









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Masajul bio-energo-terapeutic Fohow și beneficiile lui!

  Ce este masajul Bio-Energo-Terapeutic FOHOW? Terapia FOHOW este o combinație între principiile medicinei chinezești, a Reflexologiei Occidentale și a Tehnologiei Bio-Electricității. Din perspectiva medicinei tradiționale, meridianele corpului sunt cele care dirijează funcțiile organismului. Imbunatatirea starii de sanatate se poate realiza eficient prin echilibrarea meridianelor corpului.   Ca indicații terapeutice se recomandă în: Insomnie, nevroză, tulburări gastrointestinale, lipsă a apetitului, constipație, hemoroizi, prurit, boli reumatismale, artrită, spondiloză cervicală, dureri de spate și picioare, leziuni, leziuni ale țesuturilor moi, leziuni osoase, amețeli, anemie, hipertensiune arterială, hiperglicemie, diabet, complicații după comoție, boli ischemice, sindrom menopauzal, exces de muncă.   Cum funcționează terapia FOHOW :   Dispozitivul de Masaj  Bio-Electric FOHOW constituie o metodă de tratament sigură, non-medicamentoasă, pentru persoanele care au dureri.  Este utilă

Captiv în relație

Bună dimineața , cititorule! Aseară, într-un schimb de Bars cu Bogdan, CF în Access Consciousness, am conștientizat ceva interesant. Povesteam despre cum am încheiat ultima relație și ce anume m-a ținut în ea. Iar intuitiv răspunsul meu a sunat așa: CAPTIVĂ. Am așteptat câteva secunde observându-mi ușurința corpului auzind aceste cuvinte, eliberarea stării și am conștientizat  că a existat o forță dincolo de mine care lucra prin mine la modul inconștient și care mă ținea efectiv captivă așa zisei relații de ..iubire.. Ce înseamnă pentru mine o relație de captivitate?  Să nu poți să ai capacitatea să spui nu și nici forța interioară să închei acea relație chiar dacă știi că te consumă foarte mult. Ca o pasăre într-o cușcă, fără nicio portiță de scăpare. M-am î ntrebat:  Cum de am atras un așa barbat?  Conștientizările curgeau pe bandă rulantă: emoții captive din copilărie, abuzul de pe neam, formele de gaslighting,  mirajul iubirii care era o iluzie, frica de abandon. Ale cui sunt toate

Terapia ACCESS BARS

Bună dimineața! Cum ar fi dacă ar fi posibil să schimbi orice aspect al vieții tale? Cum ar fi dacă tu știi ceva ce nimeni altcineva nu știe și poți manifesta cu ușurință asta? Cum ar fi dacă acum este timpul să te exprimi și să te alegi pe tine? Access Consciousness este reprezentat printr - o colecție de instrumente practice și tehnici pe care le folosesc pentru a -mi schimba viața și de a susține procesul de schimbare a ceea ce vrei TU din viața ta.  Te împuternicește să recunoști ceea ce deja știi! Invitația lansată este printr-o sesiune privată de Access Bars, terapia care îți poate schimba percepția despre tine dar și te poate susține să te eliberezi de tot ceea ce ai acumulat ca o condiționare a traiului pe această mirifică planetă. Întâlnirea poate dura ca timp între 1 si 2 ore. Ca tehnică de lucru folosită, vreau să știi că există 32 de puncte energetice pe meridianul capului tău, care ușor atinse de către terapeut, eliberează din subconștientu