Treceți la conținutul principal

Darurile unei Conștientizări

Bună dimineața!
O nouă zi plină de inspirație divină!

Suntem pe ultima sută de metrii a nodului nord pe axa Pești- Fecioară  pe axa Taur -Scorpion( Soarele și Luna) care tocmai a început și avem la dispoziție o  perioadă în care absolut toate stările, conflictele interioare și exterioare se intensifică exponential cu frecvența în care suntem fiecare.

Povestea unei dureri de cap
Ieri dimineață m-am trezit cu o durere surdă, adâncă de cap în care am simțit nevoia unei introspecții.
Chiar dacă aveam în jurul meu persoane care cereau de la mine reacții la diverse întrebări sau stări ale lor, simțeam în același timp gradul de agresivitate cu care se petreceau evenimentele, eu eram atât de prinsă în durere încât nu aveam reacții.

După un masaj am început sa-mi revin și să încep sa conștientizez din starea de observator ce se petrece practic în fiecare zi cu mine.

Cred că fiecare în parte realizăm câte drame produce mintea, cât de intens suntem prinși și cum cu greu ieșim din acele povești. Și când ieșim de fapt intram în altele și avem încontinuu câte o poveste..

Conștientizarea în asta a constat, consumul de energie în povesti nepotrivite și defocusarea de la momentul prezent.

Însă mai mult de atât, am realizat că inspirația divină apare în momentul de liniște.

Practic avem doua faze foarte interesante care le trăim zilnic.
Una este că ne consumăm energia pe gânduri nepotrivite (acolo unde este gândul acolo este puterea),
Alta ar fi că suntem atât de ocupați cu ''gânditul''  încât nu lăsăm loc inspirației să curgă prin noi din Sursă.

Am corelat acest exemplu cu faptul că Nodul Sud care este încă în  Pești ( până pe 8 mai)  și ne joacă feste, ne testează cât de mult am eliberat din bagaje, traume si alte stări nefolositoare. Intensitatea este resimțită puternic de persoanele care au zodia Pești în harta natală.

Am făcut cu adevărat curățenie în interiorul nostru?
Am eliberat acele aspecte care nu ne mai folosesc?

Dacă da este minunat.

Pentru că din 9 mai se muta axa nodurilor lunare în Vărsător- Leu (aviz celor cu lecția în Leu, cu ascendentul în Leu sau mai multe  planete în această zodie).

Vine momentul de a ne asuma puterea personală.
Leul fiind în semnul de domiciliu al Soarelui și timp de un an si 8 luni (cât doua cicluri de sarcină) vom fi antrenați în a STRALUCII.

Cât mai multe conștientizări/eliberări profunde vă doresc!

Nicoleta Maria

















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Masajul bio-energo-terapeutic Fohow și beneficiile lui!

  Ce este masajul Bio-Energo-Terapeutic FOHOW? Terapia FOHOW este o combinație între principiile medicinei chinezești, a Reflexologiei Occidentale și a Tehnologiei Bio-Electricității. Din perspectiva medicinei tradiționale, meridianele corpului sunt cele care dirijează funcțiile organismului. Imbunatatirea starii de sanatate se poate realiza eficient prin echilibrarea meridianelor corpului.   Ca indicații terapeutice se recomandă în: Insomnie, nevroză, tulburări gastrointestinale, lipsă a apetitului, constipație, hemoroizi, prurit, boli reumatismale, artrită, spondiloză cervicală, dureri de spate și picioare, leziuni, leziuni ale țesuturilor moi, leziuni osoase, amețeli, anemie, hipertensiune arterială, hiperglicemie, diabet, complicații după comoție, boli ischemice, sindrom menopauzal, exces de muncă.   Cum funcționează terapia FOHOW :   Dispozitivul de Masaj  Bio-Electric FOHOW constituie o metodă de tratament sigură, non-medicamentoasă, pentru persoanele care au dureri.  Este utilă

Captiv în relație

Bună dimineața , cititorule! Aseară, într-un schimb de Bars cu Bogdan, CF în Access Consciousness, am conștientizat ceva interesant. Povesteam despre cum am încheiat ultima relație și ce anume m-a ținut în ea. Iar intuitiv răspunsul meu a sunat așa: CAPTIVĂ. Am așteptat câteva secunde observându-mi ușurința corpului auzind aceste cuvinte, eliberarea stării și am conștientizat  că a existat o forță dincolo de mine care lucra prin mine la modul inconștient și care mă ținea efectiv captivă așa zisei relații de ..iubire.. Ce înseamnă pentru mine o relație de captivitate?  Să nu poți să ai capacitatea să spui nu și nici forța interioară să închei acea relație chiar dacă știi că te consumă foarte mult. Ca o pasăre într-o cușcă, fără nicio portiță de scăpare. M-am î ntrebat:  Cum de am atras un așa barbat?  Conștientizările curgeau pe bandă rulantă: emoții captive din copilărie, abuzul de pe neam, formele de gaslighting,  mirajul iubirii care era o iluzie, frica de abandon. Ale cui sunt toate

Terapia ACCESS BARS

Bună dimineața! Cum ar fi dacă ar fi posibil să schimbi orice aspect al vieții tale? Cum ar fi dacă tu știi ceva ce nimeni altcineva nu știe și poți manifesta cu ușurință asta? Cum ar fi dacă acum este timpul să te exprimi și să te alegi pe tine? Access Consciousness este reprezentat printr - o colecție de instrumente practice și tehnici pe care le folosesc pentru a -mi schimba viața și de a susține procesul de schimbare a ceea ce vrei TU din viața ta.  Te împuternicește să recunoști ceea ce deja știi! Invitația lansată este printr-o sesiune privată de Access Bars, terapia care îți poate schimba percepția despre tine dar și te poate susține să te eliberezi de tot ceea ce ai acumulat ca o condiționare a traiului pe această mirifică planetă. Întâlnirea poate dura ca timp între 1 si 2 ore. Ca tehnică de lucru folosită, vreau să știi că există 32 de puncte energetice pe meridianul capului tău, care ușor atinse de către terapeut, eliberează din subconștientu